5 Bad Habits That People In The העלאת עוקבים באינסטגרם Industry Need To Quit

כשזה מגיע לידי לתחרות ברשתות החברתיות ויצירת שם למותג, המספרים עוד פעם אינן משקרים. על כן, טרנד חזק עד מאד במועד האחרון מראה לנו המון בני אדם שקונים עוקבים לכל פלטפורמה חברתית כמעט. מפייסבוק לטוויטר, יוטיוב וגם אינסטגרם, השיחה בסביבות קניית עוקבים היא לא ולא חדשה באופן כללי. עדיין, הרבה בני אדם לא ולא מודעים ליתרונות שמצוי לקניית עוקבים וללמה כלל וכלל עסקים עושים את זה?

עיקרי לתפוס שקניית העוקבים באינסטגרם עדיפה לקרות רק כשאתם צמאים לסייע לחשבון שלכם לצמוח, העוקבים שאתם קונים הם אכן אמיתיים ופעילים, מה שכן הפעילות שלהם תלויה בתוכן שלכם, אם התוכן שלכם מעורר עניין אותם, הם יהיו פעילים, כמו כל עוקב נפלה. בעצם קבלת העוקבים עוזרת גם בחשיפה לעוד וכו' אנשים שרואים את כמות העוקבים שקים לכם ומוצאים עניין במעקב נפלה חשבון שלו עוקבים רבים על מנת לראות בנוגע לתחום מהן מדובר.

בואו נראה 8 מניעים לקניית עוקבים אקטיבים באינסטגרם. היו מוכנים, עומדים להיות לכם מלא עוקבים!

האמנם זה עדיין אותנטי לו קונים עוקבים פעילים באינסטגרם?

על השאלה הזו רק אינכם יכולים לענות ולפני שאתם מתחילים לחשוב בדבר זהו, רב חשיבות לדעת מדוע לעשות את זהו מראש. הטריגר בעלת המשמעות לכך שחברה וגם בן אדם פרטי יקנו עוקבים באינסטגרם היא להגדיל ולחזק את המותג. עם קהל עוקבים אדיר מגיעות הרבה הזדמנויות ותועלות עליהן נדבר בהמשך.

 

שמונה מניעים לקניית עוקבים באינסטגרם

 

פעילות. פעילות וכיוצא בו קצת פעילות. כשזה מגיע לידי לקניית עוקבים אקטיבים באינסטגרם, 1 המטרות והתוצאות שמקבלים זהו הגדלת הפעילות בפרופיל. בלי ספק דרך כלל, אדם שקיים אם חמש מאות עוקבים אקטיבים באינסטגרם יראה פעילות נמוכה ביותר מאשר מישהו ע"י 5000 עוקבים. כמה שקיים יותר עוקבים אקטיבים, ככה תקבלו יותר פעילות בפרופיל שלכם, כמו: ביותר לייקים, תגובות, הקלקות וכדומה.

להגדיל את ההשתתפות שלכם. מותג, חב' וגם בן אדם שלהם קהל עוקבים עצום באינסטגרם, או לפחות בצורה למטרת נמצאים במצב של "הגדלת הנוכחות שלהם". זה הכל מרכיב מתהליך ניהול קידום החשבון באינסטגרם. כלומר, טיפוס בסולם "תשומת הלב" בצורה להתקבלות ועוד הכרה על ידי התקופה. ההשתתפות שלכם גדולה עד מאד, במידה שיש לכם קהל עוקבים אדיר זהו אומר שהדעה שלכם חשובה, מה שאתם משתפים רב חשיבות והנוכחות שלכם תשיג תשומת לב מאלו הרוצים לשמוע את דעתכם.

בטחון על פני מוניטין מוצלח. כשיש לכם קהל גדול של עוקבים אתם בכוחם להתייחס לעצמכם כאל זן של סליברטאים. זאת אומרת שאתם חייבים לשמור בנוגע לתחום מוניטין טוב בעיני העוקבים שלכם. תגיבו להם, תעשו להם לייקים לתמונות, תגיבו בדבר הפוסטים שלהם ומדי פעם תעקבו לאחר מספר מהם. ככה תבנו מנגנון יחסים בידי העוקבים שלכם שתעזור למותג שלכם ולעסק שלכם, המטרה הינה אינם רק לקנות עוקבים, אלא גם כן לשמור עליהם ובעזרתם לצבור עוקבים חדשים שיראו את הקהל הגדול שקיים לכם וירצו לדעת לגבי מה מסופר.

קבלו חשיפה בפני העוקבים של העוקבים שלכם. אינסטגרם, למראית עין רשתות חברתיות אחרות בנויות בנוגע לתחום אינדיבידואלים: בני אדם יצירתיים ואמנים שאוהבים את הקהילה השיתופית המבוססת על פני תצלומים. לפיכך, יש הזדמנות אדירה לצמיחה. כשאחד מהעוקבים שלכם עושה לכם לייק לתמונה וגם קניית לייקים באינסטגרם לפוסט, העוקבים שלהם רואים את זהו והסיכוי שתקבלו עוקב עוד מהם הינו גבוה ביותר.

הגברת התנועה לפתור שלכם. בלאו הכי אתה מוזיקאי, שחקן, צייר, צלם, אופה וגם כל עניין אחר באמצע, קהל עוקבים גדול באינסטגרם מסוגל לתת לכם ביותר ביקורים לפתור. כמו למשל פלטפורמות אחרות, אינסטגרם מאפשרים לכם להוסיף לינק https://socialboost.co.il לפרופיל שלכם - לינק שכל מטרותיו הרי שיווקיות. זהו בשום פנים לא חדש שאמן יפרסם את העבודות האחרונות שלו "" תמונה, שיר, מתכון ועוד "" ואז יכלול קריאה לפעולה: "לינק בתיאור". מהן שאומר שכמות המבקרים באתר תגדל וככה למעשה ישתפר הדירוג של האתר בעיניי גוגל והכל עקב שהחברה קנתה עוקבים באינסטגרם.

ביותר מכירות באתר. ביחד ע"י כמות המבקרים שגדלה באתר, אתם לא בכוחם ללמוד אילו מהעוקבים החדשים שלכם,